Zobacz także

co SMARTO oferuje Twojej firmie w darmowym pakiecie STARTER

Sprawdź tutaj!

Praktyczne przykłady

Poznaj przykłady praktycznych zastosowań SMARTO!

 

 

 

Kacper - tworzy aplikacje mobilne i gry internetowe (2 osoby)

 

Na studiach zaczęliśmy pisać z kolegą gry na telefony komórkowe. Jednak po szale na facebook’a właśnie ten rynek aplikacji uznaliśmy za najbardziej atrakcyjny. Założyliśmy działalność gospodarczą. Udało nam się uzyskać biuro w inkubatorze przedsiębiorczości a wraz z nim pakiet SMARTO. W krótkim czasie mieliśmy własny numer telefonu, postawiliśmy stronę internetową i zbackupowliśmy najcenniejsze dla nas dane.  Nie bez znaczenia jest też fakt, że SMARTO wierzy w duży potencjał małych firm i traktuje nas jak swoich kluczowych klientów. Jednak najważniejsza jest dla nas świadomość, że pakiet SMARTO będzie rósł razem z naszą firmą. Dziś jest nas dwóch, jutro może być dziesięciu -  ze SMARTO będziemy zawsze płacić za tyle ile będziemy wykorzystywać – nigdy więcej.

 

Dagmara - właścicielka agencji reklamowej (8 osób)

 

Moja codzienna praca opiera się na realizacji zleceń, w oparciu o współpracę z freelancerami. Dlatego  ważne jest dla mnie dopasowanie usług do aktualnych potrzeb poszczególnych członków zespołu. Potrzeby komunikacyjne accounta i grafika są zupełnie różne.  W SMARTO mogę im indywidualnie  dobrać  usługi przez co optymalizuję koszt hostingu i telefonii. Jako agencja organizujemy eventy, jesteśmy często w ruchu, dlatego cenię sobie mobilność telefonii SMARTO – mogę dzwonić nie tylko z telefonu „z biurka” ale i z komórki czy laptopa z wifi. Z racji tego, że są to połączenia realizowane w technologii VOiP, płacę dużo mniej, co przy naszej  ilości rozmów daje odczuwalne oszczędności. Większość moich pracowników pracuje zdalnie, a praca projektowa wymaga współpracy całego zespołu. Często więc organizujemy telekonferencje nie tylko z własnych domów, ale i bierzemy w nich udział będąc w podróży czy za granicą! Daje mi to poczucie wolności a jednocześnie kontroli, że trzymam cały czas rękę na pulsie mojej firmy.
 

 

Patrycja - zarządza siecią doradztwa prawnego (5 osób)

 

Założyłam sieć doradztwa prawnego z jednostkami rozsianymi w całej Polsce. Co miesiąc do mojego biznesu dołączają kolejne osoby.  Rozwijanie takiej działalności jest już wystarczająco angażujące, dlatego cieszę się, że miałam na starcie zapewnioną infrastrukturę teleinformatyczną bez angażowania zasobów IT czy poświęcania mojego czasu na zrozumienie systemu. Teraz,  gdy nasza działalność się rozrasta za pomocą kilku kliknięć jesteśmy w stanie dołączyć kolejnych użytkowników do systemu. Pomimo odległości geograficznej dzięki SMARTO jestem w stałym kontakcie z moimi współpracownikami, możemy konsultować się, przeprowadzać telekonferencje i to bez generowania kosztów, bo w firmowej sieci SMARTO rozmawiamy za darmo. SMARTO daje mi też możliwość zarządzania całą infrastrukturą w firmie z jednego miejsca. W każdej chwili mogę w panelu zmieniać usługi i monitorować koszta. Co więcej gdy dzwoni do nas klient przez wirtualną centralę telefoniczną mogę go automatycznie połączyć ze współpracownikiem w innym mieście. Czuję się przez to bliżej mojego zespołu i mogę być ze wszystkim na bieżąco.
 

 

Tomasz - przedstawiciel amerykańskiej firmy w Polsce (2 osoby)

 

Potrzebowałem szybko znaleźć siedzibę i zapewnić infrastrukturę teleinformatyczną niezbędną do rozpoczęcia działalności w Polsce. SMARTO było idealnym rozwiązaniem, ponieważ jest dostępne w technologii SaaS (Software as a Service), a przez to nie wymaga zakupu drogiej infrastruktury i związanych z tym wysokich kosztów na starcie. Nie musiałem też szukać optymalnych ofert na telefonię, hosting i bezpieczeństwo danych, bo w SMARTO znalazłem w przystępnej  cenie wszystko czego potrzebowałem. Instalacja usługi jest prosta i szybka  - w przeciągu kilku dni byłem gotowy do pracy i mogłem w pełni skupić się na rozwoju  biznesu. Mam jedną umowę typu mix, jedną fakturę na wszystkie usługi, a wygodna forma płatności prepaid pozwala mi kontrolować koszta. Mogę też swobodnie kontaktować się z główną siedzibą firmy w Stanach, ponieważ w SMARTO połączenia zagraniczne są w przystępnej cenie. Jednak największym motorem dla rozwoju mojej firmy okazała się usługa call center. Zatrudniłem kilku telemarketerów i okazało się to świetnym uzupełnieniem działań internetowych -  moja firma mogła obsługiwać klientów z całej Polski.